Translate

10. 10. 2013.

Tiger



 Ovaj dzemper je prica za sebe:)... Februar mesec provela sam u Istanbulu radno.
Slikala sam raznu garderobu i nosila stvari koje nikada ne bih privatno:) ali i stvari koje sam pozelela da imam u svom ormanu,a na kraju ih i dobila kao poklon.Ovo drugo svakako zvuci bolje,kada govorimo o dobroj strani modelinga.
Ovaj dzemper je bio poklon koji iz prve nisam zelela ni da prihvatim:),jer u moru divne garderobe nije ni dosao do izrazaja,pored toga u tom trenutku ja sebe jednostavno nisam videla u tome.Sada on ima neku posebnu car jer igra ulogu suvenira:) i uvek me podseti na divan radni dan i mnogo garderobe koje sam dobila tada.Da li je potrebno da pricam o tome koliko sam sam bila srecna:)?
I dok sam cekala da se smiri euforija oko Kenzo tiger dzempera, moj tigar je takodje strpljivo
cekao da proseta Beogradom:).






 




      Naocare: Ray Ban
      Ogrlica: H&M
      Sesir: no brand
      Dzemper,pantalone: Turkey
      Jakna: New Yorker
      Torba: Accessorize
      Cizme: Zara

Нема коментара:

Постави коментар