Translate

25.06.2013.

Meet my dear Tamara



Ukoliko se secate vise puta sam najavljivala gostujuci post moje drage Tamare koju nagovaram da pocne da pise fashion blog. Dok ne uspem u tome uzivajte u gostujucem postu.
Kao sto mozete da primetite za dan proveden u prirodi izabrala je krajnje lezerni autfit sa neizbeznim starkama i simpaticnim detaljima. Podignuta kosa i naocare u stilu strebera ili pustena kosa i sesir u stilu omiljenog nam Johnny Depp-a :-) prilagodite sami vasem modnom senzibilitetu.







Hope you like it! Do sledeceg citanja, CoCo LoCo :***

Majica: Zara
Sorts: Pull and Bear
Patike: Converse
Torba: Accessorize
Ogrlica: Six
Sesir, narukvice i naocare: no brand

15 коментара:

  1. Анониман25 јун, 2013 23:38

    Koliko je lepa ova curaaaa:)) nek i ona napravi blog:)) i stil joj je odlican:))

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25 јун, 2013 23:46

    sto vas dve ne pravite blog zajedno?....to bi bilo najbolje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Ako vam se dopada da gostujem ponekad onda cemo se truditi da vas obradujemo kad god budemo bile u mogucnosti :)

      Избриши
  3. Анониман25 јун, 2013 23:57

    Pa tako sto Jovana zivi u Beogradu,a ona u Podgoroci. ja bih da Tamara otvori blog!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26 јун, 2013 00:47

    Tamara, nice to meet you! :) Super kombinacija, ogrlica predobra, samo nastavi tako, ocekujemo i tvoje postove! Puno pozdrava iz Pariza!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja kao neko ko ima nail-blog moram da pohvalim izbor laka :) Mada mi se i ogrlica jako svidja.

    ОдговориИзбриши